Wybierz opcje
Twój koszyk jest pusty
Wszystkie

Dostawa

OPCJE DOSTAWY:

           Forma dostawy towaru i forma płatności jest zgodna ze sposobem wybranym przez Klienta w zamówieniu. Towar dostarczany
           jest przez firmę kurierskę SCHENKER (tylko na terenie Polski):

  • przesyłka kurierska SCHENKER – deklarowany czas dostawy (liczony od chwili podjęcia przesyłki przez kuriera firmy SCHENKER) – 24 godziny od nadania przesyłki - każda przesyłka jest ubezpieczana, przesyłki zazwyczaj dostarczane są w godzinach 8:00 – 16:00.
  • przesyłka kurierska pobraniowa SCHENKER - towar może zostać opłacony przy jego odbiorze.
  • osobisty odbiór w magazynie firmy AC-KLIMA  z siedzibą w 36-105 Cmolas 264 B - po uprzednim uzgodnieniu terminu odbioru towaru z biurem handlowym.

         Cennik wysyłek kurierem SCHENKER:

        * Wysyłka towaru opłacona przelewem (przedpłata):

        - paczka standardowa do 30 kg: 16 zł brutto [objętość paczki nie może przekraczać 0,2 m3.]
        - paleta standardowa [80x120x180 cm]: 120 zł brutto
        - minipaleta [60x80 cm]: 80 zł brutto

        * Wysyłka towaru za pobraniem:
        - paczka standardowa do 30 kg: 20 zł brutto [objętość paczki nie może przekraczać 0,2 m3.]
        - paleta standardowa [80x120x180 cm]: 125 zł brutto + 1 % wartości towaru.
        - minipaleta [60x80 cm]:85 zł brutto + 1 % wartości towaru

          Maksymalna jednorazowa kwota pobrania wynosi 5.000,00 zł brutto.
         
         
          Paczki i palety odbiegające od podanych powyżej wymiarów wyceniane są indywidualnie (m.in. Rury zwijane Spiro,
          koryta instalacyjne PVC, rusztowania i drabiny FARAONE).
          Wszelkie usługi indywidualne typu: dostawa w sobotę, polecenie odbioru, dostawa do 10:00 rano,
          dołączenie dokumentów, scedowany fracht -
  wyceniane są indywidualnie.
          W powyższych sprawach prosimy o kontakt z biurem handlowym.


            W przypadku zakupu asortymentu z różnych kategorii, będzie naliczony jeden koszt transportu
         
a towar zostanie spakowany w ekonomiczny i bezpieczny sposób!

 

           Ważne informacje:

  1. W chwili odbioru towaru Klient zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy zgłosić kurierowi, listonoszowi lub pracownikom obecnym przy dostawie/odbiorze. Podstawą reklamacji uszkodzenia w czasie transportu jest stwierdzenie uszkodzenia w formie spisanego i podpisanego przez kuriera/listonosza protokołu. W takim przypadku Klient jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Obsługi Sklepu o zaistniałej sytuacji.
  2. Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem (list przewozowy, dowód nadania, dokument WZ). Z chwilą pokwitowania na Kupującego przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia towaru.